REGULAMIN
Aby wziąć udział w wydarzeniu, zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go w formularzu wydarzenia:
-
W wydarzeniu może wziąć udział każdy, kto ma ukończone 18 lat.
-
W przypadku wydarzeń kierowanych do osób młodszych wymagana jest pisemna zgoda rodzica / opiekuna.
-
Podczas uczestnictwa w wydarzeniu, obowiązuje całkowity zakaz spożywania i bycia pod wpływem alkoholu lub innych środków zmieniających świadomość.
-
Wszystko, co dzieje się podczas wydarzenia, zostaje między uczestnikami, którzy zobowiązują się do zachowania tajemnicy odnośnie informacji dotyczących innych osób.
-
Rezerwacja miejsca na wydarzenie odbywa się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i opłacenie miejsca w przeciągu 24 godzin od zapisu.
-
Wysokość opłaty, termin jej wpłaty i numer konta podane są w opisie wydarzenia lub w wiadomości e-mail.
-
Kwota opłaty za wydarzenie nie ulega zmianie w przypadku, gdy uczestnik sam rezygnuje z części zajęć.
-
Opłacając uczestnictwo w wydarzeniu, należy podać w tytule przelewu nazwę wydarzenia np. Warsztat z Redukcji Stresu.
-
W przypadku rezygnacji z wydarzenia po stronie uczestnika opłata nie podlega zwrotowi lub zostaje przeniesiona na inny termin / wydarzenie.
-
Wydarzenie może zostać odwołane z przyczyn niezależnych od organizatora, także w losowym przypadku. Opłata zostanie zwrócona lub przeniesiona na inny termin za zgodą obu stron.
-
W przypadku wydarzenia bez zapisów przez formularz, dokonanie wpłaty jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.