1.
Czuję się wyczerpana/y i pozbawiona/y fizycznej lub emocjonalnej energii.
2.
Mam negatywne myśli o mojej pracy.
3.
Stałam/em się bardziej obojętna/y wobec współpracowników, odkąd podjęłam/podjąłem tę pracę.
4.
Łatwo irytują mnie drobne problemy, współpracownicy i zespół.
5.
Czuję się niezrozumiana/y lub niedoceniona/y przez moich współpracowników.
6.
Czuję, że nie mam z kim porozmawiać.
7.
Czuję, że osiągam mniej niż powinnam/powinienem.
8.
Czuję się pod presją dążenia do sukcesu.
9.
Czuję, że nie spełniam się zawodowo.
10.
Czuję, że to dla mnie niewłaściwe stanowisko i miejsce pracy.
11.
Jestem sfrustrowana/y moją pracą.
12.
Czuję, że polityka firmy lub biurokracja zniechęcają mnie do wykonywania swojej pracy dobrze.
13.
Mam poczucie przeciążenia pracą.
14.
Czuję, że nie mam czasu na wszystkie zadania, które mam do wykonania na swoim stanowisku pracy.
15.
Uważam, że nie mam wystarczającej ilości czasu, by zaplanować swoją pracę.