Zaznacz stronę

Wsparcie Antystresowe

Wsparcie to przybiera formę indywidualnych sesji, podczas których doświadczysz świadomej rozmowy oraz pełnej uwagi i zaangażowania prowadzących.

W sesji zatrzymasz się w  natłoku codziennych spraw, gonitwy myśli, zobaczysz inną perspektywę, spotkasz się głębiej z samym sobą/ z samą sobą, a przez to łatwiej będzie Ci się spotkać w relacjach z innymi ludźmi.

CZAS DLA CIEBIE

Twoje potrzeby,

Twoje miejsce,

Twoja sytuacja stresowa.

TOWARZYSZENIE OSÓB PROWADZĄCYCH

Uważne słuchanie,

Interwencja,

Propozycji pracy np. poprzez świadomość ciała

MEDYTACJA

Sesję kończymy krótką medytacją.

To wsparcie jest dla Ciebie jeśli:

Chcesz poczuć wewnętrzny spokój i więcej relaksu w ciele?

Czujesz się przytłoczona/przytłoczony wieloma sprawami w życiu?

Potrzebujesz złapać inną perspektywę?

Nie umiesz dojść do porozumienia ze sobą samą/sobą samym?

Nie umiesz dojść do porozumienia z drugą osobą?

Zapisz się już dziś sama/sam lub z partnerem/partnerką, lub przyjacielem/przyjaciółką. Wszystko, co wydarzy się podczas spotkania, ma posłużyć pogłębianiu świadomości siebie (i siebie w relacji).

Sesja trwa: 60 minut.

Pierwsza, krótsza sesja jest bezpłatna w celu poznania się i ustalenia kierunku pracy.

KORZYŚCI MEDYTACJI

i innych praktyk antystresowych.

“Celem medytacji nie jest pozbyć się czegoś, ale spojrzeć nieco inaczej na to co w nas jest i to czego doświadczamy.”

Redukują stres

Pomagają uczyć, jak radzić sobie w sytuacjach przeciążenia oraz jak odnaleźć spokój, harmonię i równowagę w życiu, poprzez pracę ze świadomym oddechem uwalniają napięcia, w tym napięcia chroniczne. Medytacja zwiększa aktywność lewej półkuli mózgu odpowiedzialnej za pozytywne emocje i doświadczenia emocjonalne, co przekłada się na wyższy poziom satysfakcji z życia, polepszenie samopoczucia i zmniejszenie napięcia (badanie przeprowadzone przez amerykańskiego naukowca Richarda Davidsona).

Poprawiają zdrowie

Medytacja zwiększa odporność organizmu. Grupę osób poddanych treningowi medytacyjnemu uczestniczących w programie badawczym zaszczepiono na grypę. Szczepionkę podano również osobom niemedytującym. Okazało się, że najwyższe stężenie przeciwciał miały osoby medytujące (badanie przeprowadzone przez Richarda Davidsona). Medytacja uważności łagodzi stres, redukuje objawy depresji oraz lęku (Lippincott Williams & Wilkins).

Podnoszą produktywność

Techniki te poprawiają koncentrację, uważność, to w konsekwencji prowadzi do mniejszej ilości błędów, rozwoju twórczości, kreatywności w pracy. Medytacja sprawia, że mózg, tak jak inne mięśnie staje się większy. Medytacja wpływa na wzrost tkanek kory mózgowej w częściach odpowiedzialnych za odbiór i analizę informacji z narządów zmysłów oraz podtrzymanie świadomości, skupienia, koncentracji i uwagi (badania przeprowadzone przez grupę amerykańskich badaczy m.in. z Yale i Harvard University, USA). Medytuje wiele gwiazd np. Tina Turner, ludzi biznesu takich jak Michał Kiciński z CD Projekt.

Podnoszą energię

Pobudzają równie dobrze jak kubek kawy, poprawiają krążenie, dotleniają, łatwiej przejść z trybu uśpienia do tryby działania, szybko regenerują, eliminują zmęczenie, poprawiają ogólną kondycję i sprawność, usuwają toksyny z ciała.

Poprawiają działanie mózgu

Struktura mózgu zmienia się już po ośmiu tygodniach codziennej, 30-minutowej medytacji. Największe zmiany zachodzą w hipokampie, czyli w tej części mózgu, która odpowiada za zdolność uczenia się, samoświadomość, uczucia i introspekcję (Massachusetts General Hospital, Boston, USA). Medytacja chroni przed zmianami starczymi w mózgu, a także przed demencją (Emory University, Atlanta, USA). Osoby, które medytują, lepiej zapamiętują i są w stanie przetworzyć większe ilości informacji (Harvard University, USA).

Zgrany zespół

Nauka uważności, umiejętność zatrzymywania się i kontrolowania emocji sprawia, że nasze relacje z ludźmi są bardziej empatyczne, umiemy zbudować też głębszą więź, jesteśmy też bardziej pewni siebie, umiemy być asertywni.

Opinie

v

Monika

“Nowe spojrzenie, warto uśmiechać się”

v

Gosia

“Cieszę się, że byłam na szkoleniu dla siebie. Mam nadzieję, że jako zespół będziemy bardziej razem”

v

Kinga

“Metoda Patrzenia w Oczy bardzo mi się podobała, dobre doświadczenie”

v

Tomek

“Spokój, zadowolenie, porcja energii, kilka pomysłów na swój stres”

W cenie sesji dostaniesz:

    • wsparcie, uwagę, wiedzę, doświadczenie dwóch trenerów;
    • udział w godzinnej sesji.

    Cena

    80 zł

    dla 1 osoby

    Cena

    50 zł/os

    dla dwóch bliskich sobie osób

    Cena

    40 zł/os

    dla małych grup

    GDZIE?

    W przypadku reżimu sanitarnego zajęcia odbędą się online. Wymagany dostęp do Internetu. W innej sytuacji zajęcia mogą odbyć się w Łodzi w lokalu Fundacji Jedność “NoStress” na ulicy Gdańskiej 76 lok. 41, lub w lokalu 3 Piętra 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 71/73. Przed sesją dostaniesz dokładne instrukcje na maila o spotkaniu.

    ?

    Skontaktuj się z nami:

    Łódź, ul. Gdańska 76 lok. 41

    +48 510 774 727 | +48 509 682 257

    biuro@redukujemystres.pl